Cheese in the Trap
A poor college student balances her studies and a part-time job with a relationship, gaining the attention of a wealthy student with a dark side.
Hoo Yeon's harassment of Seol becomes dangerous; Seul discovers who reported Sang Chul after the party.
In Ho warns Seol about Yoo Jung; Seol hurries to finish a group project that her partners have given up on.
Seol has a surprising date with Jung; In Ho and In Ha find that they have trouble living independently.
Seol questions Jung's explanation of his past with In Ho; teaching assistant Heo reveals a surprising secret.