Classic Cars
Pierce Arrow
Beautifully detailed inside and out, the Pierce Arrow projected the status and wealth of its owners.
The 1930 Model J Duesenberg was the pinnacle of automotive engineering in power and speed, holding records not surpassed until the 1960's.
The Hudson Terraplane 1937 Series 72 was a fast and affordable car with unique style and innovative design.
The 1963 Split-Window Stingray Coupe combined power, performance, precision and youthful design.
The Oldsmobile F88 was a dream car of the GM Oldsmobile line, but the auto, despite its sophisticated, debonair styling, was destined never to see production.
The Ford Mustang Shelby GT-500 was born of the 1960's vibe and the racing experience of Carroll Shelby, who set speed records at Bonnevile salt flats.