Cleaning Up
Sam's money-making plan begins to bear fruit, but at a price; frustrated by her mother's constant absence, Alice goes to her dad's house for refuge.
Sam and Jess are interrogated by the firm's compliance team; Jess tells Sam that she has made an important discovery about Blake.
As Sam and Swanny get closer, he trusts her to make a big investment for him and she becomes enthralled by his risky world.