Cold Case Files: Dead West
Mystery in Cuero
When Pam Shelly, 31, is found in her Cuero, Texas bathroom with a fatal gunshot wound to the head, her death is initially ruled a suicide. Yet, a tenacious investigator's instincts and his suspicion of foul play eventually cracks the case wide open.
A 43-year-old woman is found dead stuffed into a duct-taped container in the Rocky Mountains.
The daughter of a woman who was murdered in her rare books store teams up with an investigator to bring her mother's killer to justice.
It takes 20 years and a new technology to finally solve the murder of Carol Murphy, who was discovered by hikers slain in the woods in 1987.