Corn & Peg
Inseparable best friends, a young unicorn and pegasus share a passion for making their community of Galloping Grove a better place for everyone, doing good deeds and practising kindness as they explore a school readiness curriculum.
Deputy Do-Gooders / Horse Play
In order to help stop a dangerous rolling boulder, Corn and Peg help Captain Thunderhoof; Corn and Peg keep getting distracted from their deputy duties.
Carrot Club / Mayor Montagu's Party
In an attempt to stop Mayor Montagu from moving, Corn and Peg plan a party for him; Corn and Peg start a carrot club.
Peg decides to become a firefighter and rescues a baby pig; Corn and Peg find themselves babysitting foals.
In order to raise money for a movie night in Galloping Grove, Peg and Corn start a lemon hay stand; Paolo fulfils his dream of performing with the Posies.