Dash Dolls
The employees at Kim, Kourtney and Khloè Kardashian's DASH boutiques must juggle their personal lives while maintaining the Kardashian brand.
Valley of the Dash Dolls
Long-time Kardashian BFF Malika forces her twin sister Khadijah into doing a nude photo shoot together; Durrani is torn over going against her parents' wishes; Taylor gets on her roommates' last nerves.
Little Pink Lies
The Kardashians help Malika and Khadijah cope with the fallout from their nude photo shoot; Durrani gets a car for her birthday; the dolls try to set up Stephanie while her boyfriend is in rehab.
Durrani and Lexi 's ongoing feud blows up at work, forcing Khloé to step in and address the drama; Taylor's relationship with her boyfriend is on the decline, but she has a hard time ending things for fear of hurting him.
After a tough break-up, Malika questions why she never winds up in healthy relationships; Caroline's severely conservative mother comes to town and is challenged by their longstanding unresolved issues.
The Dash Dolls go to Miami where Taylor becomes too close to her exes best friend; Durrani gets wedding fever when a fellow Dash Doll gets engaged.