Deadliest Catch: The Viking Returns
As co-captain Mandy begins her own family, starting over in the land of their ancestors becomes an unexpected journey to rediscover a lost legacy.
Sig searches for secrets from a fishing legend; when Jake locates relatives, he puts together pieces of his family's past and finds unexpected answers about his own late father; Clark must prove he can tank the crab on his own.