Destiny & Saving
The Righteous Alliance and the Demonic Sect have been locked in conflict for thousands of years. Against all odds, Mo Xiao (Tong Meng Shi), a descendant of the Righteous Alliance, becomes friends with Feng Li Xue (Zhang Yu Xi), heir to the demonic lordship. But their bond is seemingly shattered when Mo Xiao, while trying to rescue his master, accidentally pushes Li Xue off a cliff. Believing she was betrayed, her affection turns into deep-seated hatred. A decade later, Li Xue—now known as Wu Chen and suffering from amnesia—is in line to become the Demonic Sect's leader. Meanwhile, Mo Xiao rises to lead the Righteous Alliance, placing them on an inevitable collision course. Facing off as enemies, a deadly battle threatens to ensue. But what will happen when they discover that their fates are more deeply intertwined than they ever imagined—stretching far beyond their present lifetimes?