Dive, Olly, Dive!
I Thought I Saw a Sea Serpent
Olly accidentally breaks some fragile coral that Uma has warned him to be careful of. Rather than admitting to the mistake, Olly hopes remaining silent will make the problem go away.
Beth refuses to admit she's not performing as well as she should be because she worries she'll miss out on an exciting assignment from Doug.