Don't Give Up!
Office worker Men Ke has spent most of her life in a tedious, boring existence. However, all that has to change when she accidentally contracts a deadly condition from an alien conflict – and the only way to counteract the illness is by avoiding boredom! With the daily threat of death looming over her, Men Ke must continue her mundane job while seeking ways to stay engaged and alive. With the help of Ya Sen, an enthusiastic but clumsy alien hero, Men Ke embarks on a journey to overcome boredom and find joy in life.