Duck Dodgers
Duck Deception / The Spy Who Didn't Love Me
Duck Dodgers accidentally explodes the ship's energy core, sending the crew adrift. To convince a Martian ship to rescue them, Dodgers dresses Cadet as a space vixen. / Duck Dodgers must escort a beautiful secret agent to a Martian-controlled planet. To prove his love for the lady spy, Dodgers volunteers to destroy an enemy radio tower.
The Fowl Friend / The Fast and the Feathery
Daffy receives a robot crewmember, Roboto, but becomes jealous of the robot's perfect skills. When an asteroid threatens the crew, Roboto sacrifices himself to save his new friends. / Daffy and Marvin compete in an interstellar race. Daffy begins by cheating, but learns that victory may come easier with persistence.