Ex on the Beach: Body SOS
Paige & Sam
Paige, a mum of two, refuses to set a date for her wedding to her soulmate until she feels comfortable and happy in her own skin. Sam wants to bulk up to achieve a successful modelling career.
Deano is desperate to tone his sagging body to be as ripped as his friends, and find love. Plus, Paris wants to get her curves under control to bring back her confidence.
Becci is sick of being the fat sister and wants to shift the weight, while Kieran feels like he is the runt of the litter and wants to gain some muscle.
After gaining the pounds together, Shelbie and Liv have decided to shed it together. Plus, Vanessa dreams of having a wrestler's physique.
Camilla desperately wants to drop some extra weight before going on her girls' holiday, and Ronan wants to get out of a rut which has caused him to pile on the pounds. Can they transform their lives before the reveal?