Extended Family
After their marriage ends in an amicable divorce, exes Jim and Julia learn to navigate life, co-parenting, and their new unconventional family, with Julia getting engaged to Trey, the rich owner of Jim's favourite basketball team.
Jim, a recently divorced dad, has a mishap with his daughter's beloved pet goldfish and must begrudgingly seek the help of his ex-wife and her new boyfriend, deepening the bonds of their still-shaping, unconventional co-parenting arrangement.
Julia's concern over Jimmy's obsession with a violent video game leads to surprising disciplinary measures.
Julia, craving more personal time with fiancé Trey and hoping to create more space for their burgeoning relationship, takes it upon herself to find a new girlfriend for Jim.
When Trey's high profile gets him out of a speeding ticket, Julia and Jim worry about the message it sends to their children, causing Trey to try to get another ticket on purpose.