Chen Zhen (Tan Song Yun), a makeup counter saleswoman, encounters Wang Yi (Zhang Dan Feng), a renowned special effects makeup artist at a fashion event. Inspired by his expertise, Chen Zhen discovers a new passion for special effects makeup as Wang Yi becomes her mentor. As they develop a close relationship, they embark on a personal journey together, with Chen Zhen helping Wang Yi search for his long-lost mother. Their shared professional and personal challenges create an intriguing narrative of growth and connection. This is a 2017 Chinese drama series based on the comic "Please! Make Me Beautiful!" by San Fu Dong Man.