The Federal Bureau of Investigation's International Fly Team travel the world with the mission of tracking and neutralising threats against American citizens, wherever they may be.
The team head to Croatia to capture an American fugitive who escaped to Zagreb with a 14-year-old girl. Europol agent Katrin Jaeger attempts to help the team secure the necessary support from the less-than-cooperative local authorities.
The Edge
A young mother flees to Hungary with her son after losing partial custody of her son in the US. After the boy is kidnapped from his mother in broad daylight in Budapest, the team questions which parent is the danger in the child's life.
An American citizen proclaims his innocence after seeking sanctuary at Madrid's US embassy while still covered in the blood of his murdered Spanish boyfriend; Vo and Raines continue to grow their friendship.
The team investigate an American journalist's death by poison after his attempt to meet with an anonymous source in Poland; Kellett takes Forrester to task for being overprotective with her during the mission.
After a U.S. intelligence negotiator goes missing and her ransacked Paris apartment is found to be covered in her blood, the team are on the clock to find her before the country's nuclear secrets fall into the wrong hands.