Dopesick
Jess LeCroix and his elite team of FBI Fugitive Task Force agents track a doctor who's deeply involved in a world of organised crime, drugs and lies, and is on the run after a phone call records him delivering his wife's fatal shot.
Defender
A single mother goes on a deadly rampage at a Public Defender's office, taking justice into her own hands after her son is given a harsh sentence for a petty crime; Jess worries how his daughter is handling life without her mother.
Barnes goes on a dangerous undercover mission involving an ambitious gang leader who is plotting turf wars and massacres across the Bronx in a bid for more power.
When a military veteran snaps after the death of his brother in arms, the decorated sniper's expert abilities push the team to their limits; Crosby's personal struggles bubble to the surface when the case begins to hit too close to home.
A cult leader and his most trusted followers go on the run after he orders the murder of his own family. As Jess and the team race to find them, they uncover the self-proclaimed prophet's con man past.