FBI Takedowns
The FBI's Joint Terrorism Task Force in Dallas designs a weapon of mass destruction in an undercover scheme to ensnare a violent jihadist.
The FBI steps in to catch a sadistic criminal who coerces his victims to rob a bank, with the lives of their family members hanging in the balance.
The FBI partners with a local detective and an ex-cop informant to apprehend a violent fugitive targeting banks in southern New Jersey.
A special FBI task force meets with a code of silence in a tough Boston neighbourhood as they track a deadly crew of professional robbers.