Fifi and the Flowertots
Fifi is so busy helping her friends prepare for the talent show that she does not have time to rehearse.
Flowertot Fallout
Primrose and Violet have an argument, so the former goes to stay with Fifi, who tries to find a way to get the friends back together again.
Slugsy invites Primrose to supper but she refuses. Stingo tells him it's because she thinks he smells horrible, so Slugsy tries to find a way to make himself smell nicer so Primrose will accept his invitation.
Fifi is extremely busy and Bumble tries his best to help her out. However, things do not go entirely as planned and he ends up stuck on the compost heap.