Finding Andrea
Local Mom
In Louisville, Kentucky Andrea Knabel, a 37-year old single mum vanishes, her loved ones rally together to find answers. Soon, rumours and a social media frenzy overshadow the search.
Andrea's family faces difficult possibilities regarding her disappearance; new details suggest Andrea had some serious personal struggles in the weeks before she vanished.
A new theory emerges from those who are finally ready to speak out. Armed with these latest developments, Andrea's loved ones hope that their efforts will force the authorities to act.