Finding Priscila
The agonising journey of the Belfort family in search of answers to the disappearance of Priscila Vieira Belfort, the younger sister of famous MMA fighter Vitor Belfort, on January 9, 2004.
The Worst Lie in the World
With the arrest of a possible accomplice to the crime, hope is rekindled, but new anonymous tips change everything. With the attention on the cartel angle, the police ignore Priscila's past and the media distorts it.
The murky mystery surrounding Priscila reaches an important point where no detail can be ignored. But the lack of answers leaves doubts about possible police mistakes. Friends and family start to believe the truth lies in the past.
As if time didn't exist, the wounds in Priscila Belfort's case remain open and fill the hearts of her loved ones with many questions and suspicions. Intense pain, a computer without any files and strange behaviours continue to pain the family.