Forest Of The Missing
In the vicinity of the Franco-German border, within the core of the Black Forest and the binational military base, a mass grave is uncovered. The grave contains the remains of 12 men, hailing from both French and German origins.
Camille and Erik set out to find Thomas Montal, yet the judge remains reluctant to accept her daughter's boyfriend's culpability. The process of identifying the bodies progresses. Meanwhile, the police interrogate Jeanne Montal.
Initiating a comprehensive operation, Camille consents to assume a pivotal role within it. The process of identifying the mass grave victims remains underway, with certain deaths dating back several decades.
While Camille gradually unveils her past, the first victim's identity is revealed, propelling Erik Maes and Franz Agerland towards solving the investigation.