Foyle's War
A strange crime leads Foyle to investigate a secret meeting at a hotel, and he must find out who was the real target of a murder.
Foyle is asked to investigate the death of a conscientious objector being held in police custody. The judge who had the man arrested receives a death threat, and Foyle begins to suspect that someone is on a revenge mission.
Pilots and their girlfriends live fast and die young in a story of greed and passion, where Foyle finds appearances are deceptive.