SS-GB
Archer investigates the murder of a black marketeer. When the glamorous US journalist Barbara Barga is spotted at the scene of the crime, Archer's gut feeling that this crime is far bigger than it would at first seem is confirmed.
Finding the missing atomic bomb documents becomes Archer's main priority as he frantically tries to track down the elusive Dr John Spode. Still a target for the Resistance, Archer faces a fatal tussle on the underground.
With the Army imposing martial law and a rounding up of Resistance members, Archer faces life-changing decisions; Barbara's surprise proposal could provide a safe haven for Archer and his son.
Archer and Harry attempt to drive the king out of London, but things do not go as planned and Sylvia becomes an unlikely ally; after a rough interrogation with a badly shaken Barbara Barga, Kellermann is hot on Archer's heels.