Free Rein
A 15-year-old from Los Angeles spends the summer at her mother's childhood home on an island off the coast of England, where she bonds with a mysterious horse.
Zoe's sister, Rosie, disappears after arriving at their grandfather's home; Zoe searches the area, meets some of the local people and has a scary encounter.
Close Up
When Mia wants to mount Raven for a photo shoot, Zoe has to calm the horse before it can be saddled; Rosie sneaks a peek at her mother's childhood diary.
In order to investigate, Zoe betrays her mother's confidence and sneaks off to the stables; Zoe gets her first riding lesson and catches Pin stealing.
Mia invites Rosie to a sleepover; Zoe and her friends find an engraved riding crop that may belong to the horse thief.
Zoe finds out why her mother banned her from riding; Jade discovers a secret about Raven's past; Becky proves to Ben that horses are better than ATVs.