A plane lands in Boston, to a deserted airport with no life in sight; an FBI agent, a scientist, and his son decide to try and solve the mystery of the events that led to the phenomenon.
The trio investigate an unexplained phenomenon of wildly accelerating pregnancy and a rapidly ageing newborn.
The Ghost Network
After a horrific bus incident, Olivia, Peter and Bishop uncover a man who has visions of the future. So the team, led by Dr Bishop, try to prevent the terror attacks with his help.
The team investigate a strange cylinder, found in a deadly explosion at a construction site in NYC. The cylinder was in the middle of the explosion and was completely unharmed.
The trio investigate when a woman reappears, having been missing for weeks, with the ability to dish out death at the touch of a fingertip.