Gamer's Guide to Pretty Much Everything
Charismatic teenager Conor takes the video game industry by storm as a professional gamer, but a thumb injury forces him to go to high school. Along with fellow gamers he forms the school's first ever gaming league.
Fifteen-year-old pro-gamer Conor has injured his gaming thumb and must return to school. He recruits the school's best gamers to help him return to the pro circuit.
When Wendell gets addicted to a mobile phone game and spends far too much money on in-game purchases, Conor and the rest of the gang must help him break his habit.
Mondale High School's symbol, a giant egg, is stolen by a rival school, so Conor and Wendell go undercover behind enemy lines to get it back.