Warped!
Pilot!
Milo, the beloved head geek at a popular strip-mall comic book shop, finds his world disrupted when the boss hires a new employee, the quirky and excitable Ruby.
When the gang learn that a sequel to the popular sci-fi franchise Space Conflicts is shooting nearby, they sneak onto set as extras, but they end up causing chaos and almost derailing the production.
Milo and Ruby plan to show off the design for the characters of their graphic novel, but when Milo hates one of the drawings, he has to figure out how to tell Ruby without ruining his new partnership.
Ruby and Milo meet Kevin Smith and pitch a movie idea to him. When Smith makes the announcement of what his next movie will be, Milo and Ruby think he stole their idea and plan their revenge.