Goodbye My Love
Chen Xiao Hua (Sun Ze Yuan) is the ruler of a virtual world, but he's incredibly unmotivated until he and his court decide it's time for him to select a wife. Enter AI consort, Lady Xiao 2099 (Sierra Li), who's able to slap Xiao Hua into shape through unorthodox techniques. Xiao Hua responds positively to her methods, eventually growing into a more capable ruler. However, as a nonhuman, Lady Xiao is supposedly incapable of emotion – until one day, she begins to feel genuine love for Xiao Hua. As they face treachery both inside and outside the palace, and risk losing everything due to game resets, Xiao Hua and Lady Xiao find ways to choose each other again and again in their quest to find love in a computer program. This drama was adapted from the web novel "Chen Xiao Hua Xing Feng Zuo Lang De Yi Tian: Ai Fei, Ji Qi Ren" by Tun Cha Jiao Hua.