Gormiti
When four young friends discover a hidden tower, all their heroic dreams come true as they are transformed into the legendary Gormiti warriors.
The One Tower
Four kids from four different corners of the kingdom search for the lost Tower of Gormiti, and the immense power within.
The Heralds are presented with three tests before they can obtain a special compass that will reveal the location of the fragments of the Elestar.