Halifax: Retribution
When a mystery sniper terrorises Melbourne, forensic psychiatrist Jane Halifax refuses the call to join the task force tracking the killer, until a murder changes the course of her life.
The Task Force infiltrates a group of far-right extremists over the sniper attacks; Jane grows suspicious of Mandy's increasing involvement in Zoe's life.