Catch Me a Killer
Explores the harrowing story of former journalist-turned-psychologist Micki Pistorius, South Africa's first serial killer profiler.
When a young man goes missing in Mitchells Plain in 1994, the police approach psychologist Dr Micki Pistorius to help with the case.
Chris and AJ arrest the man writing the letters to the press; Micki attends the post-mortem of Joey Adamse; the case takes its toll on AJ.
In Pretoria, Micki meets Brigadier Brink, who puts her on a new case: another body has been found in the Cleveland mine dumps.
Micki and Erika look into the deaths of 15 women in Atteridgeville; the team are called when a new body is discovered at a horrifying scene.
Micki is summoned to the small town of Donnybrook to assist detectives Nick and Solomon in trying to get a confession out of a suspect in the next 48 hours before he appears in court.