Reyka
In 1994 South Africa, the daughter of a multiracial couple is kidnapped. Reyka manages to escape, and as an adult, she uses her skills to raise her child and solve mysteries.
Reyka and her team look into the connections between Macingwane and the Msomi royal household, and realise that everyone in the region may be linked to the dead bodies.
Reyka and Samuel feel the weight of their guilt as they start to put the pieces together and find a link between a new incident and the cane field killer case.