Hold the Sunset
Edith's dreams of retirement in the sun with her longtime suitor Phil are shattered when her 50-year-old son Roger arrives home, seeking to recapture his boyhood happiness.
When Edith's 50-year-old son Roger moves home, her dreams of retirement with longtime suitor Phil are shattered; Roger seeks to recapture the happiness of his childhood.
Bob pushes Roger to gain employment as a paid carer for Edith. He overcomes her health condition by fixing her doctor's record.