Ice Road Rescue
Feast or Famine
In Odda, the biggest snowfall that local truck towers Thord Paulsen and Olav Eike have ever seen sets in, creating chaos on the roads.
Crazy People
In Hardanger, Norway, two smugglers drive into a snow bank, and towing veteran Bjorn Laegreid finds something astonishing inside their vehicle.
Thord Paulsen and Bjørn Lægreid rescue a sunken boat in the fjord, while Frank Sebulonsen assists a German truck driver transporting nine cars.
Jo Roger heads out to help a truck driver whose vehicle is stuck deep in the woods; Thord is on a mission to rescue his old driving instructor after he crashed his car in bad weather.