In Our Blood
A four-part musical drama inspired by Australia's radical response to AIDS in the 1980s, telling the story of a community grappling with a terrifying new disease.
Grid
On the 1983 Federal election night, Labour wins by a landslide and Bob Hawke becomes the new prime minister. On Oxford Street, there is an eruption of celebration: this could mean a big step forward in the fight for equality.
No Time For Politicking
David convinces Jeremy that the government should support the community response to the worsening crisis, but the community may not be willing to trust them.
A new wave of hatred against the gay community, fuelled by increasing blame and fear in the media, sees a spike in violence against gay people.
With infections rising rapidly, and threatening the broader population, David and Jeremy adopt a bold new approach: terrifying people into paying attention.