Inspector George Gently
Gently Go Man
After his wife is murdered by the notorious gangster Webster, old-school detective George Gently considers retirement.
When the body of a burnt man is found near a 1960s RAF base, Inspector George Gently and Special Branch officers are called to investigate. Gently suspects the victim was involved with the IRA.
When a returning German POW is found dead in the harbour of a small fishing village, Gently and Bacchus find themselves investigating present violence and past grievances.
Bacchus and Gently investigate the rape and murder of a young woman and enter a world filled with sexual jealousy and racial intolerance.