Interview With the Vampire: Uncut
IWTV Uncut: ...After the Phantoms of Your Former Self
Original and unedited; beginning his life as a vampire, Louis learns the rules of vampirism from his maker and companion, Lestat; Louis discovers increasing differences between himself and Lestat.