Jamie: Fast And Simple
Jamie Oliver's got us covered, as he strips back cooking to its essentials and shows us some innovative ways to speed up our time in the kitchen.
Jamie Oliver prepares a Korean-inspired gochujang chicken tray bake. He presents eight ways to use salmon fillets, makes a quesadilla toastie with pantry staples and a simple no-cook banoffee froyo tart.
Jamie shows the quick and flavourful tray bake method and uses it to make roast veg and Camembert fondue, followed by a creamy chicken and chive pie, spicy salsa and chocolate tiramisu.
Jamie makes a creamy red pepper pasta and bread sauce tray bake, and showcases a big beef brisket and a bean dish. He wraps it up with a free-form strawberry tart.