Johnny Bravo
Johnny Bravo is confident he will find the perfect babe, convinced that his big hair and karate chops will do the job eventually.
Johnny is caught between two clowns competing over who is funnier. A geek gets Johnny's help with getting girls. Johnny must act as Santa Claus when he accidentally knocks him out.
Johnny confuses a leprechaun for the Blarney Stone. He then joins the French Foreign Legion by accident. Later, Johnny finds out Farrah Fawcett is going to Little Suzy's birthday party.