Kid Cosmic
An imaginative boy acquires superpowers after finding five powerful cosmic stones, but he learns that he can't save the day alone.
Kid Cosmic and the Rings of Power!
After Kid discovers the five cosmic stones, he turns to waitress Jo for help in figuring them out and keeping them out of the wrong hands.
Kid Cosmic y la Niña Gigantica
Four-year-old Rosa transforms into a 40-foot giant after finding one of the rings, and it's up to Kid and Jo to keep the destructive tot out of trouble.
Sensing danger, super cat Tuna Sandwich sets off on a quest to save Kid, whose attempt to lead a mission goes wrong.
As Kid and the Local Heroes confront a wave of alien invaders, everyone starts to get the hang of their powers -- well, almost everyone.
Kid and the Local Heroes try to protect their favourite place to eat when a pack of demonic alien dogs invades the diner.
Pushed to the edge by Chuck's nonstop taunts, Kid decides to steal the other four rings and go it alone in a showdown with Chuck's Great Leader.