Kurau Phantom Memory
Into the Wide World...
The Rynax powers Kurau acquired long ago have transformed her into a highly prized and unstoppable agent.
GPO devises a plan to arrest Kurau; mysterious agent Doug takes all of the female fugitives under his wing.