LEGO Marvel Avengers: Climate Conundrum
The Avengers face extreme storms when a mysterious force steals Tony Stark's weather machine to wreak havoc on the world.
Iron Rivalry
A mysterious saboteur turns the inventions at the Environmental Clean-up Conference against Tony Stark, Bruce Banner, and the other scientists.
The Avengers travel across the globe to face the evil forces of AIM and shut down Tony Stark's hijacked Weather Towers to bring the world's weather back to normal.
The Hulk, Black Widow and Hawkeye must defend New York City while Iron Man, Captain America and Justin Hammer must confront the Red Skull deep into the ocean before he destroys the world.