LEGO Star Wars: The Resistance Rises
"Poe to the Rescue"
With the help of C-3PO and BB-8, pilot Poe Dameron devises a plan to rescue of one of the Resistance’s most important leaders, Admiral Ackbar, from Kylo Ren and Captain Phasma.
The Trouble With Rathtars
Han Solo and Chewbacca, transporting a pack of misbehaving Rathtars, are intercepted by First Order TIE Fighters!
Pirates Bala Tik and Maz Kanata discuss a trade involving the location of Han Solo, whom Bala Tik accuses of cheating him out of his Rathtars.
The heartless trader Unkar Plutt, angry at what he perceives as Rey’s ingratitude, sends henchmen to steal her cherished Tank Speeder.
When Captain Phasma gives Finn the chance to become a full-fledged Stormtrooper, he accepts, then has second thoughts.