Let the Right One In
The lives of Mark and his daughter, Eleanor, were forever changed 10 years earlier when she was turned into a vampire. As Eleanor is only able to go out at night, Mark does his best to provide her with the human blood she needs to stay alive.
Mark takes Zeke's help to clean up a mess; Claire is hit with a major setback and Matthew proposes a solution; Naomi makes a deadly discovery.
When Mark, Naomi and Ellie work together to throw Isaiah a birthday party, complicated feelings arise; Claire starts to form a bond with Matthew and takes her research to a new level.