Life After Top Chef
Fabio goes to New York to appear on a talk show; Richard cooks for an event to promote the Spence; Jen and Spike take a trip to learn about lamb farming.
Richard conducts a menu tasting for the Spence; Fabio meets with a beverage maker; Spike and Jen learn about oyster farming.
Spike and his family struggle to get Good Stuff Crystal City ready for opening; Jen travels to L.A. and helps Fabio cater a charity dinner; Richard tests his chefs and ends up questioning himself.