Makeover by Monday
A Bedroom Oasis
Jenni Yolo remodels her friends' bedroom into an oasis that provides an escape for the parents of four children; Jenni uses DIY-friendly techniques to transform the space including a custom wallpaper and a faux-denza.
In three days, Jenni Yolo rescues a living room overrun by kids' toys using dramatic design choices and creative storage solutions; Jenni creates a custom fireplace for little money and a thrifty shopping trip yields an amazing find.
Jenni Yolo designs a living room for a couple of empty nesters with three adult children; she wants to create a space to celebrate their cultural backgrounds where they can continue to entertain friends and family.