The Established Home
Designer Jean Stoffer takes on some of her most ambitious projects to date around her hometown of Grand Rapids, Mich. She shares the inspiration behind her stunning designs, as well as the important role family plays in her life and business.
Jean teams up with friend and realtor Katie Stein to redesign an entire mid-century modern home in East Grand Rapids to appeal to today's buyers.
Jean tackles the final phase of renovating her own home, The Madison. She redesigns the north porch and planting a beautiful English garden.