Martial Universe
Lin Dong and Qing Tan go to retrieve the elixir from Lei Fu's body; Huan Huan manages to knock Lin Dong out.
The Yimo trap Lang Tian and Qing Zhu in a smoke bubble they can't escape, and they realise that the Yimo have gained far too much power.
When Lin Xiao sees Lei Zhang heading to town, he gathers the Lin family members; the Chief starts to pray to the ancestors.