Martin Mystery
It Came From the Bog
Martin, Diana, and Java are sent to France to stop a fairy tale creature called the Black Man from kidnapping children then taking them to his fairy tale world when they've misbehaved.
Terror From the Sky
A strange case brings Martin Mystery, Diana, and Java into the middle of the Nevada desert; there they meet Sadie, who tells them that their father has disappeared without a trace and that there was a terrible hum before his disappearance.
Martin, Diana, and Java investigate the disappearance of the subway driver, linked to the disappearance of a train in the 1960s; they find a monster that feeds on life energy.