Dropped Into Danger!
Thanos uses the Infinity Gauntlet to create a strange new planet, Battleworld, where he encapsulates all possible threats from across the Multiverse using Thanostones.
The heroes split up to explore Battleworld; Iron Man travels to Ultron City, where he encounters Ultron and his dangerous Drone Swarm.
Throg journeys to another part of the Battleworld and ends up in New Quack City; while Thanos monitors the action, Throg must battle a new foe, the nefarious Pork Grind.
Spider-Ham is transported to a region of Battleworld similar to Asgard, where he teams up with the Thor Corps to battle Thanos’ minions, Corvus Glaive and Black Dwarf!